Tuesday, April 12, 2011

Tjou-Tjou - Badkamermat


Het hierdie lank terug op  'n blog gesien wat ek volg en dink dis nogal cool. Dis 'n badkamermat wat uit ou t-shirts gemaak is. Julle weet mos ek hou daarvan as ou goed nuwe lewe kry :) Gaan kyk gerus bietjie daar rond. tjou-tjou

▓ ▓ ▓

I saw this a long time ago on a blog that I'm following and I think it's quite cool. It's a bathroom rug made from old t-shirts. By now you know that I like it when old items get a new lease on life don't you? :) Check it out. tjou-tjou

2 comments:

  1. } wat 'n lekker verrassing vanoggend. wynand, jy maak my dag.

    ReplyDelete
  2. plesier, dis so cool ek moes dit deel :)

    ReplyDelete

Los daar 'n comment, toe! If a red line appears after you click "Post Comment", just keep clicking it until your comment is submitted. It usually works after the 3rd click. Please.