Saturday, February 4, 2012

'n Blik wat tik


My woonstel raak nou effens vol van al die horlosies :) Ek moet dalk begin om 'n paar weg te gee. Wie weet, ek hou dalk een van die dae sommer 'n gelukkige trekking en gee dan een weg aan 'n getroue follower. Bly ingeskakel. 

Hierdie een is uit 'n middelslag grootte koffieblik gemaak. Ek het basies net 'n gat in die blik gekap, die horlosiemeganisme ingesit, en die buitekant met spray paint bygekom. Die staander waarop die blik rus, kom uit 'n ou rekenaar uit. Dit het oorspronklik die rekenaar se waaier vasgehou, maar ek dink hierdie is waarvoor dit eintlik al die jare bedoel was.
▓ ▓ ▓

The amount of clocks in my flat is reaching a critical level :), I might just have to start giving some away. Who knows, one of these days I might have a little lucky draw to give one away to one of my faithful followers. Stay tuned.
This one is made from a medium sized coffee tin. I basically just made a hole, installed the clock mechanism and spray painted the outside. The black stand on which the clock rests is something I fished out of an old computer. It used to hold the computer fan in place, but I think this is what is was meant to be used for all along.

No comments:

Post a Comment

Los daar 'n comment, toe! If a red line appears after you click "Post Comment", just keep clicking it until your comment is submitted. It usually works after the 3rd click. Please.