Friday, October 19, 2012

Wimpy sizzles!

Terwyl ek nou met hoogtepunte besig is, hier's nog een, my verjaarsdag in Julie.

Hierdie jaar het ek net volstrek geweier om weer ‘n bring en braai te hou! Nee aarde, genoeg is genoeg. Hierdie jaar wou ek iets anders doen en het toe besluit om my verjaarsdag te vier deur ‘n Midnight Breakfast in die Wimpy, op die N1 in die middel van “amper nerens”, te hou.

Die reeling was heel eenvoudig. Kom ons kry mekaar 12 uur by die Wimpy, eet lekker ontbyt, speel 30 seconds, en bring vir Wynand klomp geskenke – dis mos nie te veel gevra nie :)

Wel, gelukkig het ek ‘n paar awesome vriende en familielede wat bereid was om daai tyd van die nag by die Wimpy te gaan uithang. Ons het lekker geëet en gespeel, en ek kon selfs die waiters ompraat om in die middernagtelike ure vir my te sing. Sjoe dit was rerig awesome gewees.

Ek het bietjie op my rekenaar rondgespeel en die video probeer compress, so hier, kyk bietjie hoe die cool mense van Wimpy vir my sing.


No comments:

Post a Comment

Los daar 'n comment, toe! If a red line appears after you click "Post Comment", just keep clicking it until your comment is submitted. It usually works after the 3rd click. Please.