Saturday, February 19, 2011

Fotos raam is boring


Hierdie is almal ou fotorame wat ek by die huis "gekry" het. Ek gaan loer elke keer as ek huistoe gaan gou vinnig in die kas om te sien of daar nie nog rame bygekom het wat smag daarna om weer 'n doel te hê nie.

Kom ons begin sommer agter. Mense sê altyd dat niks in die lewe verniet is nie. Ek moet egter daar met hulle verskil! Verfkaartjies kos niks. Jy kan maklik met 'n handvol daarvan by 'n winkel uitstap, en die sekuriteitsmense wat jou strokie by die deur teken sal net dink jy beplan baie verfwerk.

Die middelste raam het 'n ou ligskakelaarbedekking (nou silwer) wat vasgedraai is in van daardie dik vislyn wat ek in een van my vorige posts ook van gepraat het. (Bedlampie)

En dan die heel voorste raam...ek's seker jy kan self sien wat dit is :)

Nou ja sien jy. Jy het nie 'n geliefde nodig om iets te hê om in 'n raam te sit nie! :)

▓ ▓ ▓

I got all these old frames from home, and regularly go check the cabinet when I go back for more old frames in need of purpose.

Let's begin at the back. People always say that nothing in this life is free. I have to disagree. Paint swatches don't cost a thing. You can easily walk out of a shop with a handful, and the security people at the door will simply think you're planning a "whole lotta painting."

The middle frame has an old light switch cover which I painted silver and attached to the frame by stringing around some of that rather thick fishing line, which I also mentioned in one of my previous posts. (Bedlampie)

Then we get to the front frame...well i'm sure you can see for yourself.

So you see, you don't need a loved one in order to have something to frame! :)

1 comment:

  1. Ek sien ek sal moet my rame nou maar wegsteek, jy het hoeka weer inspirasie om iets te maak hahaha

    ReplyDelete

Los daar 'n comment, toe! If a red line appears after you click "Post Comment", just keep clicking it until your comment is submitted. It usually works after the 3rd click. Please.