Wednesday, February 16, 2011

Kry die volle prentjie


Hierdie is dieselfde foto wat op die agtergrond van my blog verskyn, en is heel toevallig in die Rooierwe geneem. Die berg is egter so groot, dat dit nie op die blog agtergrond inpas nie. (Of ek is net te dom om die foto reg te crop...een van die twee :) Hier is die Rooierwe redelik groen, maar moenie dink dit lyk altyd so nie.


This is the same photo that is on the background of my blog, and was taken in the actual Rooierwe. However the mountain is so big that is doesn't fit on the blog background. (Or I'm too stupid to crop the photo correctly...one of the two :) The Rooierwe looks pretty green here, but I can almost safely say that it was a one time thing.

1 comment:

  1. Ai hoe verlang ek nou na my ou dorp!!!! en my lewe daar!!!!

    ReplyDelete

Los daar 'n comment, toe! If a red line appears after you click "Post Comment", just keep clicking it until your comment is submitted. It usually works after the 3rd click. Please.